Skip to content
Inici » Càpsula 8. …l’hivern és viu?

Càpsula 8. …l’hivern és viu?

Quan escric aquesta càpsula no es sap si enguany la Candelera ha plorat o no… per això decideixo centrar la càpsula d’avui en la climatologia i les TIC.
Google dins del seu cercador ofereix la targeta dinàmica de temps que et mostra les condicions i la previsió meteorològiques des del lloc es fa la consulta. Aquesta funció també està disponible per a usuaris d’Android i IOS amb Google App google.com/search/about.
Una de les aplicacions del temps més completes que hi ha a la botiga és Morecast Weather & Meteo Radar [morecast.com/es PEGI 3 | En | Android, IOS i Amazon | Conté anuncis]

A Ventusky ventusky.com et pots sentir com un veritable home/dona del temps. Sobre un mapa del món et mostra la evolució animada dels fenòmens meteorològics que desitgis (pluja, vent, neu, tempestes,…) a més picant en qualsevol punt, et mostra la informació detallada i la previsió per als propers dies.

Per cert, qui diu que no plou al gust de tothom? Si ets dels que els agrada els sons de la pluja, amb Raining.FM [raining.fm, PEGI 3 | Gratuïta | Web, Android i IOS] podràs crear un ambient molt relaxant.

Si ets més de sol, també he pensat en tu. A sunburnmap.com/es hi trobaràs un mapa tèrmic que t’indica la intensitat dels rajos ultraviolenta, molt útil a l’hora d’escollir el factor de protecció solar.

Que si, si t’agrada la neu, també tens bones opcions. Per exemple OnTheSnow [PEGI 3 | disponible en castellà | Web, Android i IOS | conté anuncis] hi trobaràs la previsió de neu, informació i webcams de les pistes d’esquí d’arreu del món,…

ACTUALITZACIÓ He començat la càpsula tirant de la saviesa popular. A falta d’aplicacions, és una bona font pel tema que he tractat i molts altres temes Us recomano dos referències: elrefranyer.com i refranys.wordpress.com.

I tu, quina aplicació utilitzes més? Vols fer-me una proposta o llegir les càpsules anteriors? capsulesdetic.wordpress.com

Bona quinzena!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

16 + 4 =

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.